Kroppens mysterium

Tja, då har jag sovit färdigt. Vaknade av mig själv och kände mig hungrig. Tur är väl det för jag åt ganska mycket igår (som jag inte ens försökte få upp). Tror faktiskt ärligt talat att jag har gått ner mer de senaste två veckorna än månaden innan. Frågan är bara varför?

-Kan vara för att kroppen har levt under svältgränsen och nu när den får lite mer mat så svälter jag inte längre och därmed förbränner mer.

-Eller så lurar jag kroppen med att äta, men får upp nästan allt och att kroppen ändå tror att den har fått mat och förbränner som vanligt.

Ja inte vet jag, ett mysterium är det iaf. Idag är det en ganska lugn dag, kanske skulle man dricka kaffe med någon rolig på stan? Träffade juh faktiskt på J (som jag gick i samma klass förra året) i förrgår, det var jätteroligt, har saknat henne massor. Undra hur det går med hennes konstanta GI-diet. Jag tror inte att GI skulle fungera för mig. Gomorrn.

image90

Paulún, GI-mannen själv.

Bild: Expressen

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits