Julbordets farhågor

image97Oj oj oj, jag somnade vid 19-tiden igår och vaknade nu.. Det betyder 18 timmar av härliga, mjuka, rosa drömmar. Men i verkligheten drömde jag mest om att jag inte kunde kräkas. Jag var i ett stall med massor av vänner och vi åt något julbordsliknande och när jag sulle gå och kräkas hade alla toaletter jättelånga köer och jag fick paniken för jag ville få upp allt nu. Men fick vänta och kunde aldrig kräkas, huvva. Detta är  faktiskt mina farhågor inför julen, att jag tappar kontrollen och äter och äter och att jag sedan inte kan kräkas. Alla dessa jäkla julbord, har juh redan tackat nej till jobbets.

Jag har skaffat en mail, så vem som helst kan maila mig, anonymt, kritiskt, eller bara för att! Sönna (betyder såhär) lyder den:

[email protected]

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits