Jäkla fylleringare

Fy fy fy fan vad jag har sovit dåligt. Jag somnade 23.30 igårkväll, jättenöjd över att jag hade tagit mig i säng (efter allt  jag ätit (och iof fått upp igen) valde jag sängen före promenad) men blir väckt 24.00. Arg som ett bi svarade jag att jag sov (hade faktiskt messat personen och sagt att jag skulle sova), efter det somnar jag om, sover oroligt och vaknar till och från. Vid 02-tiden väcks jag av mobilen igen och kan verkligen inte somna om förrän 04.00 och jag som ska upp 07.00, det gick inte. Snoozade ett tag och tog mig upp iaf, men kommer nog inte vara så supersnäll och go idag, känner mig irriterad. Jäkla fylleringare!

Jag fylleringer faktiskt inte ofta alls. En av de som fylleringde var min första dejt i Sthlm, han frågade om jag ville ses i veckan och typ.. äta, fika, ja vad som helst. Han som aldrig brukar vara seriös. "Kanske" sa jag, sedan ville han prata snusk och det var kul :)

Jobbdags!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits