Jag tycker inte om henne "speciellt" heller

Vart tog den här dagen vägen? Jag gick en bit in till stan, åkte och köpte kjolarna, gick omking och gick och handlade mat. Har pratat ganska mycket med folk i telefon idag. En av mina vänner från frosstaden ringde när jag precis skulle slänga in maten i ugnen och ville prata länge. Jag kände mig rastlös och stampade lite med foten, jag ville äta. Men iaf så berättade hon om hennes kompis som jag också känner till och en episod en gång när vi skulle ut och så säger hon "jag tror inte att hon tycker om dig speciellt, inte för att hon har sagt någonting men.." och så fortsatte hon prata.

Egentligen är den tjejen ingen som jag tycker om speciellt heller, men det vände sig ändå i min mage, jag vet att alla inte kan älska alla.. men att försöka skadar inte. Det värsta är om nu det min tjejkompis säger (att hennes kompis inte gillar mig "speciellt") är att hennes kompis brukar försöka prata med mig hur mycket som helst när vi ses. Jag tycker att hon är lite jobbig men brukar försöka hålla god min, för min tjejkompis skull. Å andra sidan är det ganska onödigt av min tjejkompis att säga så, jag hade aldrig sagt det, onödigt att göra någon "ledsen" i onödan, eller?

Jag var tvungen att lägga på luren för jag ville äta portionsförpackning av kyckling och ris och massa annat. Så nu har jag spenderat massor av tid på toaletten, min tunga gör ont.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits