Jag ska inte ta det personligt

Tjo vad den här dagen har gått undan. Vaknade rätt sent men är ändå ganska så trött nu.. behöver det där som kallas sömn. Vilken bra Kentlåttitel det skulle vara "behöver det där som kallas sömn". Idag har jag varit i skolan, fixat hemresa till frosstaden till jul, pratat med nästan alla syskon, styrt upp julklappar, ätit, kräks och prommat.

Jag tycker alltid att det är så jobbigt men presenter, vad jag än köper så kunde jag ha gjort det bättre (ja min grundinställning i livet). Men iår känns det rätt bra. Har ganska bra ideér om vad som passar och även om det inte passar så kan man alltid byta och jag ska inte ta det personligt.

image89

Provade en kjol på H&M divided, de (divided) brukar vara ganska så små i storlekarna, men inte den här kjolen. Tog en 36:a och tyckte att den såg stor ut, men det brukar korta kjolar göra. Har nog att göra med att de är korta och att det då blir en synvilla att midjan ser bred ut så jag tog 36:an iaf och den var för stor, glad i hågen blev jag.

Såg nästan ut som på bilden brevid, men kornblå ist.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits