Istället för fest

image80


Efter sju timmars sömn vaknar jag av mig själv, före väckarklockan och allt. Ont i halsen efter igår och dessutom snuvig (igen). Det första nu när jag vaknade var att öppna fönstret, kall, härlig, mörk lördagsmorgon och inte en kotte verkar vaken.

Nu blir det dusch (önskade så att jag hade haft torrschampo hemma), the, påklädning och iväg. Pust, idag kommer att bli en hektisk dag, vi ska dessutom ut ikväll. Frågan är om exbästis dyker upp. Hon kommer att klänga och säga att hon saknar mig, eller så ger hon kalla handen tills hon bir full. Dvs om hon ens dyker upp. Jo hon kommer isf mala på om hur smal jag är och säga att hon själv är tjock eftersom vi hade samma storlek förut (när vi båda var smalare).

Jag är hungrig, jättehungrig. Bra med tanke på att det blev frosseri igår (istället för fest), glass och choklad, ljuvligt men bäst är lugnet efteråt. Synd bara att man blir så slemmig i halsen av choklad när man kräks. Men hur ska jag klara mig hela dagen fram till 17-18? Ska jag äta på jobbet? Nu? Aldrig? Gomorrn

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits