Gå upp en storlek?

Jag känner mig alltid så vuxen när jag ska ringa formella samtal. Ringde först till Yves Rocher och frågade vart mina grejer var, de hade inte fått in min beställning, typiskt! Jag som skulle ge julklappar av de varorna men orkar inte hålla på nu såhär nära jul. Sedan ringde jag till Bonnier och sa upp en prenumeration som jag har haft i typ 2½ år och inte är så intresserad längre, men har haft kvar tidningen endast av vana. Idag är min mage extra pluffsig, usch.

image103Igår var jag på topshop alldeles innan stängning och provade några kjolar, tog de i storlek 36 men ena modellen satt lite konstigt, så jag kanske måste gå upp i storlek! Jag känner mig så tjock när jag har 38:a. Löjligt som fan, men ändå!

Iaf så ska jag dit och kolla idag och se nu när det är bättre om tid och se om jag ska ha en 38:a av den kjolen (det är juh bara den kjolen), den är juh väldigt kort och ska som vila på höfterna så det kanske är legitimt att gå upp en storlek *skylla ifrån sig* lalala :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits