Frosseri

Typiskt. Jag står och duschar kokhett i mörkret och tänder lampan för att raka.. mina intima områden. Vid insidan av mitt högra lår har jag ett födelsemärke och kommer åt det med hyveln, så nu blöder jag. Hur kunde jag komma åt där överhuvudtaget, jag är inte så.. hårig. Jag var väl hög på endorfiner från mitt hetsätande innan och såg väl inte klart.

Red ville att vi skulle vara hos mig ikväll, men det går verkligen inte. Jag har mat överallt, matskräp, chokladpapper, kycklingrester överallt. Dessutom ligger det kläder på golven och så är min dator fullproppad med pro-ana- och pro-mia-grejer. Så jag ska snart iväg till henne, hon ska bjuda mig på.. mat. Jag försökte slingra mig men det gick inte.

image95
När jag kom hem från stan så hade jag köpt majs, kyckling och potatissallad. Förrutom det så åt jag choklad och glass. Fått upp allt utom lite majs och kyckling (åt det mesta av majsen först såklart).

Vad ska jag ha på mig ikväll?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits