Framförhållning, say what?

image107Jäkla skitfredag. Jag har inget roligt att göra ikväll för jag måste tvätta mina jobbkläder som jag ska ha imorgon när jag ska upp kl 8. Det kommer att gå åt skogen med min sömn, ännu värre är det med maten. Jag har redan hunnit äta choklad och ½ lussebulle och nu ska jag gå och handla (glass glass glass).

Var och shoppade second hand nu, köpte ett par jeans och en kjol. Jag praovade asmånga jeans (de har 25"-26" på barnavdelningen också upptäckte jag) men det var bara några som satt bra. Köpte ett par Fornarina i 26", supertighta men fina.


Det är för att jag är sämst på det här med planering, hade jag planerat så hade jag tvättat tidigare i veckan och sluppit tvätta på en fredag kväll. Men varför jag är så dålig på att planera är att jag aldrig ser framtiden, jag får nästan ont i magen när jag tänker på framtiden även om jag ser fram emot den. Som exempelvis nästa vecka när jag åker hem till frosstaden, jag vill inte hem (måste äta-blir tjock-bantar) men jag vill så gärna hem och slappna av och träffa alla. Jag har knappt planerat någonting. Allra minst nyårsafton, man blir bara besviken anyways.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits