Det perfekta brottet

Ah, natten tillhör mig tror jag. Vid 20-21-tiden var jag så trött så jag hade tänkt sova utan att ta bort sminket, men så somnade jag aldrig och nu är ja fortfarande varken. Jag har precis varit ute på en promenad och lyssnat på superbra musik. Det var jag och alla heta lastbilschaffisar i natten, mums.

Nu är det kallt ute, mina händer förfrös och det har tagit mig lång tid att skriva all den här texten, men nu börjar jag tina. Snart åker jag hem till norrland och där är det säkert superduperkallt. Väl hemma ska jag mysa, åka skridskor, skidor, mysa mera, krama mamma, dricka the med syskonen, äta. Det här med ätandet har jag tänkt på i flera månader, hur ska jag komma undan liksom? Jag har svaret, jag äter, duschar och kräks i duschen. För mig tar det ganska lång tid att kräkas, så att gå in på toaletten och bara "göra det" fungerar inte riktigt. Kräkas i duschen är det perfekta brottet.

image110



Funderar på att hitta ett hångel innan jag åker, som ett avsked till stockholm liksom.. Låter najs iaf.

Min unga kille på jobbet vad ganska pratsam idag, han är som söt. Igår vid stängning så såg jag hur han lyssnade uppmärksamt när vi andra pratade om hur gammal jag är (många gissar på 18-20) så han tror säkert att jag är i hans ålder, sweet. Jag tror att jag ska gifta mig med honom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits