Det mesta löser sig med ättika

image82
Förkylningen gör att jag känner mig alldeles groggy, ja nästan onykter. Och så satt jag här i godan ro och börjar hicka. Hicka är så jobbigt, man kan inte prata, inte andas (tät i näsan) och så rycker man till med jämna mellanrum. Jag är ett litet fan av husmorskurer och vanlig ättika (som inte finns i mitt hem iaf) ska tydligen bota hicka. Hittade den här informationen på
Perstorps ättikas hemsida:

Hicka
Botemedlen för att bota hicka är många. Ett mirakelrecept
är att suga på en sockerbit fuktad med lite ättika
24 %.

En sockerbit av alla saker. Det finns verkligen inte i mitt hem! Men blev lite imponerad att man kan ha ättika till så många saker.. ja intresseklubben antecknar :)

Kommentarer:
Postat av: kia

förlåt! jag är bara trött och sjukt hungrig. menade inte, vet ju själv hur svårt det är.! lycka till

2007-12-02 @ 21:27:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits