Den coola killen vs den snälla

Sovit länge länge i natt. Från 23 till 11, sjukt eftersom jag brukar vakna vid 5-tiden om natten. Idag är en ganska lugn dag, ska till skolan och vara där i bara några timmar, sedan stan och handla julklappar, hem och göra en skoluppgift och sedan ska jag ta en lång promenad.

Det finns en kille i skolan som verkar så go. Han ser bra ut och om jag hade träffat honom ute så hade jag nog nappat. Men jag har en liten crush på honom, satt bakom honom för några månader sedan och han har en så sjukt snygg ryggtavla. Han tränar någon väldigt fysiskt ansträngande lagsport, hett. Iaf så brukar vi inte direkt prata med varandra, men vi har ganska många gemensamma kompisar och igår kom det sig att vi hamnade brevid varandra och vi pratade lite. Det bästa med honom är att han verkar så gullig, försiktig, eftertänksam.. ja sådant som jag gillar hos en kille. Tvärom vad många tror så gillar jag inte den "coola killen", nix nej, jag gillar den snälla.

Åh, har redan hunnit äta en rågrut, katastrofdag?

Kommentarer:
Postat av: johanna

god förmiddag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits