Dagens intag: 150 kcal

Ja då har jag precis borstat tänderna med min nya fina tandborste som jag köpte häromdagen. Jag hade tänkt att vänta med att använda den tills jag hade en "bra dag", dvs en dag då jag hade varit duktig och fick den nya tandborsten som belöning. Men jag insåg att den dagen skulle dröja och fuskade ist. Dagens då:

Choklad 150 kcal
____________
Summa: 150 kcal
+ fross (som jag vet att jag inte fick upp allt)

Bland annat är jag säker på att jag inte fick upp all rågrut och plättar, men annars känner jag mig ganska clean. Var på promenad idag och sammanlagt blev det 1½ timme (-450 kcal) + att jag gick i stan i 4 timmar (-400 kcal). Så totalt blev det -850 kcal, fast jag är så äckligt tjock idag. Imorgon är det svält som gäller för imorgon är det utgång.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits