5 saker som jag har lärt mig idag

Jag har roat mig de senaste timmarna med att äta gurka, läsa Solo Girl och lyssna på "Vaken". Jag kom på att den här dagen har varit en mycket lärorik dag, för idag har jag lärt mig:

-Att en italiensk storlek 42 motsvarar Small
-Att
150 g majs, en liten konservburk, innehåller 154 kcal
-Att jag kan äta en ask choklad och fortfarande vilja ha mer (inte alls svårt när allt kommer upp igen iof)
-Att onödiga saker är de roligaste presenterna
-Att jag spenderade 1½ timme på en SIFO-undersökning helt i onödan


image123Gör ett kul ätbart pussel. Måttet är lätt att använda, det hör perfekta kakor till barn, paleontologer och dinosaurie älskare i alla åldrar. Ett stort dino-mått bestående av 9 delar. Den lilla dino kan tas loss för att göra små dino-kakor.

Finns på SmartaSaker

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits