Destruktiva Elia väntar på piller

Skulle bara kika in nya lägenheter innan jag skulle släcka lampan. En miniplutt lgh på östermalm och jag skulle ligga på typ 150:e plats, fy fan. Jag har ny ett tag haft starka funderingar på att flytta, men jag vill ha en större lägenhet.. De lägenheter som jag har möjlighet att få är typ ute i akalla, jag vill bo på ett ställe där jag inte blir våldtagen och mördad på väg hem. Det borde vara lättare för mig att få en bra stor lägenhet centralt för att jag inte ska råka ut för en massa, världen är så missunsam (ja jag skojar) :) Oj vad skojigt..

Känner att jag är på väg ner i ett destruktvt träsk.. igen. Då blir jag så här elak och cynisk.. typ att jag säger att sexet med D inte var så jättebra. Jag tar tillbaka det ;)

När kommer mina piller förresten? Imorn? Övermorn?  Ska kolla upp det där..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits