Amnestybrev och Ebba Grön, det var back in the days!

Idag har jag köpt promenadskor, två par faktiskt. Det är egentligen sjukt hur mycket jag går omkring. Okej, det har varit lite dåligt i sommar, men jag har jobbat mycket och mina två favvopromskor är söndergångna (fy vad fult det ser ut, gådda, gångna?) men idag köpte jag ett par nya ballerinas + ett par rikiga promskor på stadium. Mina förra reebok har ett stort hål under sulan, men de var juh bara sneeks, nu ska jag bli en rutinerad prommenerare med riktiga promenadskor. På stadium småpratade jag med en åldre herre. "Jaha, tittar du på skorna, jag som trodde du tittade på mig", sedan stod han bakom mig i kön och petade på mig.

Jo, jag träffar D igen. Jag hade sex med honom i måndags, för första gången.. Jag som har krånglat fram och tillbaka, sovit med kläder på och totalvägrat, varför vet jag inte, eller jo, bara för att jag kan :) Det var så länge sen jag hade sex så jag kunde inte stå emot längre, jag är svag.. Om det var bra? Tja.. njäee.. eller okej.. Jag tror inte att han gillar mig så mycket längre.. men det är mest skönt. Han är betydligt svalare nu än förra dejtlingomgången.. jag vill ha någon jag tycker om.. :(

Kom och tänka på en gammla Ebba Grön-låt, jag ska totalvägra *nynna*. Visst var det Ebba grön som gjorde den? Min bror som påverkat mig väldigt mycket fick mig att bli en tidig vänsteraktivist med amnestybrev och Ebba grön.. tufft värre för en tioåring.. Puss och natti. Tenta imorn, tjohooo.. busenkelt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits