Vågen vänder!

Fick mig en riktig kick imorse. Gårdagens begränsade födointag belönade sig fastän jag hade sovit relativt lite (ca 3½-4 timmar) -1.4kg! Det var helt sjukt och jag kunde inte tro det, visst andra kan gå ner det på en dag- men inte jag, jag är glad om vågen visar ett par hekto mindre.. men det tog nya proportioner idag. Min ångest för mitt arbete som ska in på torsdag fick sig en rejäl knuff från första plats.

Tack vare den enorma kick jag fick så har mitt intag idag varit ännu striktare.
Soppa (my cup of soup): 35kcal
2 bitar kyckling + grönsaker: 20kcal
Lågkcal-kräm: 20kcal
___________________
75 kcal

Tagit en prommis idag också, endast 45 minuter,men bättre än ingenting. Dvs ca -240kcal.


Hoppas på nytt rekord imorgon. Jag ska köra en helnattare inatt igen. Arbetet mmåste bli elitbra.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits