Myggproblem

Medan jag var ute på prommis (1 h 15 min= - 320kcal) så har jag fått ett myggbett på magen. Det är extremt fult och kliar som galet.

Jag köpte en träninskalender på stan idag, tabellen där man ska fylla i vilopuls ska jag använda som vikttabell. Då fattar ingen att det är min vikt, fast vem har runt 50 i vilopuls? ;)

Fixat pepsi light (inte max *snyft*) och är beredd på en helkväll med böckerna. De är mina bästisar, ja förrutom mina ephedrapiller..

Åter till mitt myggbett- japp jätteintressant. För det första så trodde jag att Stockholm var i princip myggfritt, myt nr 1. För det andra- hur fan kom myggan åt på magen? Med undantag för igår kväll så brukar jag vara väl påklädd och det vill säga en täckande tröja för magen. Myggan måste alltså ha smygit sig under tröjan likt en perevers gubbe- äckelmygga antasta någon annan!


Kommentarer:
Postat av: Vingklippt

Jag har 45 i vilopuls, men när jag fortfarande bantade hade jag lägre ändå. Sen är det inte överdrivet många i min bekantskapskrets som vet vad som räknas som normal vilopuls.
Så det är nog ingen som kommer förstå vad du egentligen skriver ner.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits