Jävla pluggtjat

Igår skulle jag som bekant plugga som en tok. Jag gjorde nada, inget på hela kvällen, så när Emmsi kom med erbjudandet att festa så var jag på. "Alkohol innehåller inga kcal".
Jag drack lite och träffade henne för första gången, hon var så smal och jag var så fet. Vi festade och pratade ana och så.. tog oss aldrig ut.
Somnade kring 5. Puppy sms:ade imorse, ja typ för sent! Han sa igår morse "jag ringer dig sen".. Nu är det kört för hans del, han vill nog bara ha sex med mig, fattar inte varför han hör av sig överhuvudtaget och gullar sig och så. Jag blir mest irri. För jag är på dåligt humör.

Jag har pluggat hela dagen men inte gjort speciellt mycket ändå, for och var barnvakt hos samma som förra söndagen, men det var inte alls lika kul denna gång. Det känns som att den här dagen aldrig kommer att ta slut, den har varit SÅ lång.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits