"Han hånler och med sitt kroppspråk dumförklarar mig"

Svulldag.

Pallar inga mer sånna här dagar, svull är äckligt. Älskar juh att vara tom och ren, varför gör jag då sådär?
Har bara promenerat i ca en 1½ timme idag och kört lite magövningar.. jag är dömd till evig fetma.

Jag pluggar, har sett min favvo-Tru. Trött.


Drömde om puppy natten till tis och sms:ade honom i drömtillstånd, ni vet när man är alldeles nyvaken men kvar i drömmens hetta. Jag var nästan arg på honom för det han gjorde i drömmen.

Jag somnade brevid honom efter att vi hade haft sex (åh, det var så bra ;)), men vaknade efter ett tag och upptäckte att han var borta. Vi var i ett stort hus som jag har drömt om förut någon gång. Iaf så låg puppy i soffan med en annan tjej ca en meter bort från min säng, en brunhårig sak och de halvsov, låg och kramades och så såg jag hur han kysste henne, tittade upp på mig och fortsatte kyssa henne och stryka sin kropp mot hennes. På något sätt förstod jag att det var hans ex. Jag stod alldeles naken framför dem medan de höll på och jag gick iväg för att gå och duscha för att snabbt försvinna därifrån. Eftersom huset var ganska stort så gick jag några rum bort, låste om mig för att få vara ifred. Men så kommer jag på att det finns en annan väg till duschrummet och sveper ett badlakan omkring mig och går för att låsa det också.

Går igenom ett förrådsutrymme för att låsa den dörren som leder till sovrummet där puppy och hans ex ligger, plötsligt hör jag två röster. Den ena var min (det blev plötsligt typ mitt hus) vaktmästares (hade en sådan också, haha) och den andra är puppy. Jag kryper ihop och gömmer mig för att de inte ska se mig, men puppy ser mig, går fram till mig, drar upp mig på fötter och ställer sig nära framför mig och hånler och med leendet förlöjligar mig.
Min vrede tar över och jag nyper tag i hans hudveck under hakan och vrider om, men känner att jag måste lägga band på mig själv och släpper. Frågar honom om varför han gjorde så med sitt ex framför mig.
För att jag älskar henne. Jag vaknar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits