Går under godkänt. Jag som siktar mot stjärnorna..

..men för dagen nådde jag bara trädtopparna.

Idag har jag inte frossat!
Ätit flera måltider under total kontroll.
Frukost 130 kcal
Lunch 75 kcal
Middag 300 kcal

Även om det är ganska mycket så är det utspritt på hela dagen, inget frosseri och bara "nyttig" mat. Har gått med vikter på fötterna hela dagen också. Nu ikväll har jag suttit och pluggat, jag har varit trött efter en slitsam vecka och undvek alla som ville umgås. "Jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt."


Har kokat kaffe nu och framför mig väntar ytterligare ett par timmars plugg- om jag orkar.

Kommentarer:
Postat av: maria

hej.. har läst dina inlägg.. känner igen mej en del kan ja ju säga. Har ephedrin blivit olagligt nu? Var betäller du det? Förstår inte hur du orkar vara så otroligt bra i skolan. Hur säger du till dig själv att du ska göra allt detta? Jag skulle aldrig orka.. men jag är väl för negativt inställd. Ha det bra/ maria


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits