Fylleget

Var packad som en fylleget igår. Jag tom bjöd bort en massa dricka för att jag inte skulle bli så full, men ÄNDÅ. Jag fylleringde, fyllesms:ade och träffade en tjej (kompis kompis).
Het var hon och medan vi höll på mot en bil så kommer det ut en kille ur en port, det var hans bil. Skamsna och påkomna bortförklarade vi oss, vad säger han då- jo "följ med mig upp till mig på en trekant", min tjej- M utbrister "du gubben, vi vill inte ha snopp" hahaha :) Hon var söt som socker.
Fylleåt pizza ensam, ja kan jag äta inför folk längre- nej.


Idag har jag varit barnvakt hos en ny familj, familjen var helt underbara. Blev så glad, trodde inte att det fanns sånna familjer. Kände mig så hemma och barnen var jättegoa och supergulliga, och bra betalt fick jag :)

Imorgon börjar mitt nya smala, aldrig-mera-frossa-liv. Och på fredag får jag åter börja med SC *glad*

Har börjat på riktigt med mitt spec.arb. Pluggat hela helgen :) Duktig tjej.

Kommentarer:
Postat av: Sara the one and only

Hej, du verkar vara en fantastisk tjej, bortsett från dina svältproblem. Du skriver så roligt och finurligt! Jag hittade dig på bloggen för att det stod att du hade näringslära som intresse precis som jag, men du kan inte veta särskilt mycket om näringslära så som du gör mot din kropp?
Jag inser nu att jag inte kan säga så för för mig är det samma sak. Jag har läst 20 akademinska poäng näringslära och ändå proppar jag min stackars kropp full med skit. Det är alltså inte våra förnuft som styr utan något annat.
Du skrev att du faschinerades av tjocka människor och hur de fungerar, ta en titt i min blogg så får du veta lite.
Läs på mer inom näringslära så ökar nog chansen till att du ska vilja äta. Vad är vitsen med att vara smal som en sticka om du inte är lycklig?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits