Exempel 1 på min jobbiga svartsjuka

Inatt hos Puppy:
När vi hade gått och lagt oss och legat och myst ett tag så gick vi upp för att typ dricka vatten. Jag tog med mig vattenglaset till sängen, men Puppy tog sin telefon som låg på golvet och gick för att ringa, han gick UT. Alltså ut som i ut ur lägenheten, stängde ytterdörren och hela kittet. Svartsjukan tog över hela mig och jag tippade ut glaset i sängen. Med vilje. Gick in på toaletten och fällde några tårar.. Puppy kommer in, hör hur han går runt i lägenheten och sedan ropar han på mig. Jag gnyr typ något tillbaka om att jag är på toaletten. Han vill att jag ska komma.

När tårarna är torkade går jag ut. Han frågar skrattande om jag har spillt ut vatten i sängen, skamset förklarar jag att det var inte meningen. Vi byter lakan och har snuttsex.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits