Det bästa är känslan

Vem har roligast liv?
Mitt internet är nere
Min mobil är trasig, åkte i golvet vid vredesutbrott (ja jag får skylla mig själv)
Har massor av skolarbete
Blir utnyttjad på jobbet (utnyttjad som i "kan du.." inte sexuellt om någon misstog sig :S)
Jag är fet

Det sista är helt sjukt. Förra veckan, mån, tis och onsdag-dag var jag så jävla duktig, åt inget, tog mina piller, svalt, var utan sömn och gick ner. Nu- en vecka senare är jag ett fetto igen, WHY? Jag äter mycket mindre på en vecka än vad alla andra gör på en dag, visst min förbränning kanske är inställd på svält men ändå- man måste gå ner om man inte äter!

Dessutom älskar jag känslan av tomhet och kontroll. Den känslan kan beskrivas ungefär som när man är överlägset bäst i skolan, de känslorna tillsammans är oövervinneliga. Jag jobbar, pluggar, svälter och allt samtidigt. Har kanske sagt det förut, men jag blir så less på folk som grinar över att de är "lite hungriga", prova att äta varma koppen eller en kopp buljong i några dagar, prova på att leva som jag har gjort i halva mitt liv. Det är svårt att lära sig saker när man inte äter, man blir glömsk och trött och sliten, ändå ändå funkar allt i mitt liv så bra. Men det bästa är känslan.

Kommentarer:
Postat av: caroline

jag vet hur du känner, e riktigt jobbigt när man gått ner först ochs en känner sig som ett fetto igen.. bara för att man va lite sugen på nått, får ändå bara ångest efteråt! hoppas det känns bättre snart!

Postat av: vilse med vilje

ta hand om dig. tänk på hälsan.

2005-10-23 @ 19:50:00
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: Aline

hoppas att du snart kan läka. förstår väl att du själv insett att något är fel eftersom du skriver om det, hoppas du kan ta dig ur alltsammans. var försiktig.

2006-04-16 @ 18:57:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits