Äntligen!

Äntligen- äntligen! Sc är back in my life och på det så blir det även stacker, lepigen och koffeintabletter. Jag har åter energi, jag är åter pigg och glad, jag har åter mina otroliga humörsvängningar och min totala kontroll är inte längre ett minne blott. Känns fantastiskt.

Något som är mindre roligt är att jag är så otroligt bakis. Jag gick ut med H-granne och hennes lillebror, vi hade kul där vi satt och pratade. De åt och jag drack. Jag hade inte ätit på hela dagen och tog det lite lugnt för att inte tappa kontrollen och bli för full. Det gick bra, men full vart jag :)

När vi var på väg till Mera stoppades jag av ett killgäng som kom precis runt knuten, en kille tog tag i mina axlar och sa "du är det sötaste jag har sett", istället för att bli smickrad eller något så ropade jag gnälligt på min kompis. För jag är ful och vill inte höra sådant.
Sekunden senare ringer Puppy, han frågar om jag är med två kompisar och berättar hur konstigt det var att han tänkte precis ringa mig och sen såg han mig "det måste vara ödet" gullade han sig. Så vi träffades, kysstes och när jag hade tänkt att gå vidare med H och brodern så sa hon (H) att hon ville åka hem. Happ!
Då hoppade Puppy och jag in i en taxi och åkte till centralen, sedan hem till honom.

Han var fin och jag var full.
Gulligt sex och myspys. Det var tom bra på morgonen den här gången.. inte sådär konstigt som det har varit ibland. Han var tvungen att jobba idag, så vi gick upp rätt tidigt "Vad synd att jag måste jobba, annars hade vi kunnat mysa och pluggat hela dagen" aaah honungssmak på det ;)

Jag måste gå och köpa pepsi max, har inge hemma och jag är så trött.. Lite piller, kaffe och alvedon så blir jag i mitt esse igen. Har ätit 3 rågrut (á 34 kcal) och 3 korvskivor (ca 120 kcal). Så nu har jag ätit min ranson för dagen.
Jag ska plugga ikväll, fy vad jag tjatar om mitt plugg.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits