Party

Känns rätt bra nu, är sminkad och därmed rätt söt.

Ätit en smalmacka med sallad på för att inte bli för onykter ikväll.. vill inte göra bort mig. Ca 50kcal idag. Men alkoholen som jag ska dricka kommer att dra upp kcal-antalet rejält.

Pratat med Puppy, han var gullig och när jag frågade om det fanns några söta tjejer ute igår sa han "jag tittar inte på sånt", "nä, men några söta killar då?" skojade jag.. Fast jag blev glad såklart. Var nervös när jag ringde tom.. why? Jag som är iscool med en frys i magen, ibland.

 

Pratat med mamman idag också. Hon är så bäst, jag kommer aldrig att komma i närheten av så bra som hon är. Hur kan man vara så stark? Om hon bara visste hur mycket jag ser upp till henne och hur mycket jag älskar henne.

 

Party ikväll. Wiii..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits