Igår

Det är allt bra skumt hur otroligt skum jag är.

Jag var ute igår med H, Magnus, Erik, Martin och en massa andra som jag träffade först igår. Frågade Martin hur det gick med Di. Di är en tjejkompis till Martin som jag träffat en gång, hon var otroligt söt och det som "klickade" mellan oss. Attraktion alltså. Vi smsade lite innan jag for till frosstaden och hade väl typ tänkt dejta lite. Hörde av mig till henne igår och frågade om hon skulle med ut "var ute igår och är lite sliten, men nu blev jag juh sugen..." skrev hon. Martin berättade att de är tillsammans. Happ :)

 

Vi var på stureplan och Magnus beställde helrör och grejer, jag försökte stoppa honom. Det tyckte han inte om. Det var två tjejer som satt med oss varav den ena var fin och den an.. oj nu ringer Erik.. Brb


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits