igår forts

Jo..

Den andra tjejen var inte alls lika fin som henne. Alla killarna satt typ och raggade på den fina och den mindre fina var alldeles ensam. Tyckte massa synd om henne. Hon såg ut som ett litet troll faktiskt, cendre-gråaktigt hår som var alldeles burrigt. Satt och tittade på henne och önskade att jag hade fått plattånga hennes burr. Haha. Hon såg alldeles vilsen ut och hon försökte prata med mina killkompisar, men de hade inte ögonen för henne.. hon var lite mullig, hade rätt stora bröst, ingen bh och hennes linne, ja det verkade som att hennes kompis hade tvingat på henne det, för det verkade inte alls vara hennes stil. "Nä fy fan" sa Magnus om henne, tyckte så synd om henne, hon kan juh inte hjälpa hur hon ser ut.. och där satt jag och H, två söta, smala (nåja- H då) blondiner.

 

Erik blev utslängd igår, han hade ångest och jag fyllde i hans minnesluckor. Han är faktiskt en rolig människa. Magnus är mer människa.

 

Jo, tillslut var jag alldeles ensam kvar, alla droppade av en efter en och där stod jag och kände mig övergiven. Gick till bussen och ögonen tårades. "Om jag skulle försvinna, så skulle ingen märka det på ett jäkligt bra tag" tänkte jag och tårarna rann över. Kom hem och åt. 3 smalmackor med 4%:ig buko färskost med sallad på, en med jordnöttsmör och en näve popcorn. Usch för mig.

 

Och inte ringde puppy till mig igår, nä. :(


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits