Tidig morgon i onödan.

Har ont i halsen.


Min planread dejt med Di är typ inställd. Egentligen vill jag nog hellre bara vara kompisar, men det verkar inte hon vilja. Jag skrev igår ikväll, efter min hektiska dag att jag hade mycket att göra och var trött. Fick tillbaka "vi kan ta det en annan gång om du vill", har juh så mycket att göra just nu. Ingen lust att festa ihelgen heller, jobbigastepersonenivärlden kommer typ tvinga mig, hemska människa. Måste nästan säga till henne att jag inte tycker att vi har något gemensamt, för det har vi inte, att hon dessutom är jobbig, påträngande och tråkig behöver jag kanske inte nämna ;) Vill inte krossa henne totalt, men hennes tantfrisyr och tantkläder.. stackare.

 

Oj fick sms av Di nu, hon ville veta hur vi skulle göra ikväll... åh jag vet inte.

 

Sitter iaf på skolan nu, trodde att jag hade lektion, men den var inställd, happ :(

Satte mig och skrev lite på läxan tills imorrn, ja jag är en pluggjänta ;)

Måste hitta något bra och tacksamt att skriva om också.

 

Är lite hungrig och sugen på kaffe, åh ska dricka kaffe när jag kommer hem.. Inte äta förrän middag iaf. Blir möjligtvis en varma koppen då, medan de andra får plättar. Joooooo mina byxor sitter så löst idag som de aldrig gjort förut *glad*

Jag ska bli en snygg skinny girl- yeh!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits