Tårar i ögonen framför sopphyllan på ica.

Idag har jag provocerat. Det är kul och ibland nödvändigt.

Ställde mr Gävlekille mot väggen och frågade om han var medveten om att jag kände mig tvingad av honom. Han blev arg men sedan pratade vi om det via mail och skammen rann av mig och på honom som sig bör. Man ska fan inte skämmas när man markerat tydligt "nej".

 

Pratade med Jocke eftersom han svek mig i lördags -inte för att jag klagar nu för jag fick juh Di ;) , han tyckte inte att han gjort något fel, tycker de någonsin det? Jag har faktiskt blivit bättre på att erkänna mina misstag och be om förlåtelse. Det är pondus.

 

Mat idag:

1 varma koppen 110 kcal

1äpple 56kcal

1 nektarin 54

____________

220 kcal

Prommat i ca 2 timmar så  dagen är väl godkänd.

 

Gick på min lokala Icabutik. Valde miniyoghurt och kom till sopphyllan. Fick beslutsångest, läste kcal per 100g noga flera gånger på alla förpackningarna och ögonen tårades. Valde min vanliga varma koppen när allt blev för jobbigt och personalen tittade- tyckte jag.

Annars så har det varit en bra dag. Har jobbat ännu mer på mitt projektarbete, det är SÅ BRA , måste nog säga att det är en av de bästa ideer jag har fått. Sov bara 3½ timme inatt så jag är lite trött..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits