Smalare och mindre

Idag är en bra dag.

När jag tittade mig i spegeln imorse så såg jag att nyckelbenen var extra framträdande, älskar när man ser skillnad på kroppen sådär. Vägde mig och tog ett nytt rekord- toppen! Dessutom så kunde jag bajsa efteråt (hihi) vilket betyder att jag går ner ännu mer.. yeh!

Jag ska juh inte dricka förrän jag når 50 kg, hoppas på den vikten tills nästa helg.. då kommer jag att festa, annars blir det plugg :)

 

Har försökt att få tag på lokal hela dagen, går åt helsike.

Speglade mig i helfigursspegeln på fritids, vad smal jag såg ut där.. jag har juh ingen helfig-spegel hemma så det var ett tag sen jag såg hela mig, haha. Kanske det var en synvilla? Jag inbillar mig kanske.. det enda man kan lita på är kort, ser man tjock ut på kort så är man garanterat tjock. Speglar kan ljuga, man kan inbilla sig och ens syn är absolut inte att lita på.

 

Jag har inga penar så jag kan inte köpa pepsi max, är så törstig och har bara lite lite fun light kvar. Ska ta en sc innan jag går på min andra prommis. Åt precis middag, en varma koppen, dagens måltid.

Magen låter, fick väl en chock nu när det blev "mat".


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits