Pengaångest.

Givetvis var jag tvungen att bråka med S(exet) det sista jag gjorde igår. Dumma mig! Grät för första gången på ca 2 veckor. Kan inte gråta för mamma som en liten 5-åring jämt.

Nu är jag vaken iaf, är så sugen på att gå ut ikväll.. ska höra med en tjej som jag träffat en endaste gång om vad hon ska göra haha. Nu har jag varit duktig, gjort iordning mina CSN-blanketter, ringt CSN, plockat ihop mina böcker, betalat räkningar, tänkt ut bankgrejer mm. Så nu ska jag gå och göra ärenden. Jag är en vuxen människa, aja försöker iaf :)

 

För första gången på länge har jag kasst med pengar! Jag har levt på sparpengar hela sommaren, men nu börjar de ta slut. Får panik. CSN-pengarna kommer nog kring den 25:e aug om jag har tur. Vad ska jag annars göra? Mina räkningar, SLowkort och alla böcker jag måste köpa. Jag som ska spara alla lånepengar från CSN! Usch för mig och dålig planering. Fy!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits