Paellafrosseri, dödssynd nr 8

Köpte nya hush-jeans idag, det är så snygga så jag skulle kunna köpa en av varje färg, men vänta.. det är juh det jag gör ;)


Annars har det varit en dålig dag. Jag åt mat, alltså riktig mat. Mat som i paella, kyckling, ris, grönsaker mm. Kommer inte ens ihåg senast jag åt riktig varm mat. Okej, jag åt inte, jag hetsåt, och klarade inte av att kräkas efteråt pgs av att jag var långt ifrån ensam hemma.

Efter maten tog jag ett par skedar smulpaj (alla andra åt portioner, önskar ibland att jag också kunde..) sen somnade jag med lap-topen på magen. Sov i två timmar med fullproppad mage. Som alla Mias vet så tjänar det ingenting till att kräkas efter det har gått en timme, kroppen har redan tagit åt sig näringen, så det var bara att gå ut och gå. Klockan var 21 och det var så mörkt ute, gick bara drygt en timme och nu har jag kört lite magövningar. NU äntligen börjar svullnaden från frosseriet att lägga sig.


När jag gick upp i morse så insåg jag väldigt snabbt att det var bäst att ta sig ifrån hemmet för att undvika alla former av näringsintag. Jag åkte till stan och gick omkring i några timmar, köpte jeansen och handlade lite Ana-mat.


Jag vill aldrig äta mer!!! Snälla låt mig slippa!



Fick typ ett jobberbjudande idag, tror att jag ska ta det, var superbra tider- det betyder att jag har två jobb och pluggar heltid. Jag är en tuffing ;)

S(exet) ligger inne på sjukhus med dropp, han har typ fått salmonella. Stackars. Önskar bara det var jag, så jag slapp äta. Han hade gått ner 4 (!!!!) kilo på typ 4 dagar, livet är bra orättvist. Jag äter inget-inget på en vecka och går UPP i vikt! Hur kan man gå upp i vikt när man äter max 100-200 kcal/dag. Min kropp och jag är inte vänner, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Punkt

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits