På väg mot skinny land.

Magen!

 

 

Känns det bra idag eller vad!
Jag trodde att efter min familjesemester, efter alla bullar mamma tryckt i mig och allt kött och framför alla kolhydratkällor jag blivit itvingad, så skulle det ta sån fruktansvärd lång tid att komma tillbaka. Efter att jag kom hem ca 1½ vecka sen så är jag nästan återställd, 0.3 hg skiljer. 52.2 sa vågen idag, det är fortfarande long way to go, men jag är relativt nöjd ändå. Sist jag vägde mig var för typ en månad sen, jag hade kommit hem från frosstaden och ätit min eliamat i ca en vecka, då sa vågen 53.6, sen så for jag tillbaka dit och jag trodde att loppet var kört, och att jag var dömd till evig fettma. Inte då!

 

Igår pratade jag med Sandra, hon och jag peppar varandra i vår väg mot perfekta kroppar, vi lovade att berätta vad vi väger den 1:a september, då ska jag vara under 50. Lätt. Jag måste ha världens sämsta förbränning, trost ephedra, trots motion varje dag och mycket begränsat födointag så har jag så svårt att gå ner i vikt. Igår åt jag:

 

Ca 4dl Miniyoghurt: 140

1 äpple: 56

_______________

196 kcal

 

Men så prommade jag bara en timme också, hade så lite energi.

Jag funderar på att köpa koffeintabletter, jag vill ha mer energi ibland, inte gå runt som en zombie och inte orka göra något. Jag kunde inte sova inatt- som vanligt, sovit ca 3½ timme, känner mig ändå mycket pigg och hög på tillfredsställelse. När man ser en sådan markant viktnedgång får man minsann en tripp. Ikväll ska jag på utflyttningsfest och ska vara platt och fin. Undra hur det kommer att gå att dricka när jag skött mig hela veckan och äter lite lite idag, får inte bli för full.

 

Igår och i förrgår satt jag och pratade med en exdejt- Per, på msn, han och jag dejtade lite innan jag träffade Puppy, men jag lessnade rätt fort på honom. Iaf för några månader sen så visade det sig att han hade varit med 2 (!) av mina kompisar här i Stockholm, vilket är rätt bra gjort eftersom jag känner runt 20 personer i hela storstockholm. Jag fick en rätt klar bild av player-per och förstod att det grämde honom att han aldrig fick omkull mig, eftersom jag är en sån fin och oskyldig tjej. Jag gillar inte one night stands eller sex på fyllan, eller sex på fyllan är kul med pojkvän, men helt värdelöst annars. Gulligt, porrigt och hett sex är bäst med någon man tycker om.

 

Per har nu gått och skaffat flickvän, han har aldrig varit otrogen och säger att han inte skulle vara det heller. Eftersom jag inte är intresserad av killen så driver jag lite med honom. "Om jag skulle träffa dig ute, jag skulle få dig så lätt" sa jag, och det är möjligtvis sant för att han ville juh fortsätta träffa mig när jag lät det rinna ut i sanden. "Nä nä" tyckte han, iaf så kom vi in på ämnet sex och vad vi gillar. Stämningen blev rätt het måste jag säga, han skickade MMS på sin mage, jag skickade tillbaka på min, han skickade lite värre och så höll vi på. Han visade allt, jag bara bh, hahaha.. det där är juh på vippen till otrohet för hans del måste jag säga. Snacka om att det kommer att bli kul nästa gång vi ses ute! *ler massa*

 

Igår satt jag vid matbordet och pappa R stod och lagade mat. "Vi har köpt minimjölk åt dig" sa han, vilket mamma R redan sagt "Åh, jo jag såg det, vad gulligt". Sen började han säga att man blir juh inte tjock av vanlig mjölk, och undrade varför jag skulle dricka mini. Jag fick panik och sa något i stil med "jamen... jag har det nästan bara i kaffe.. så.." som att det skulle förklara något? Dumma mig. Han förstod nog att det var ett känsligt ämne och accepterade väl mitt korkade svar. Två minuter senare frågar han mig om jag vill äta, "nej tack, jag åt ganska nyss" "åt nyss?" sa han väldigt skeptisk. Jag hade faktiskt ätit miniyoghurt precis. Jag orkar inte med att ha någon matkontrollant, suck. Säkert mamma R som har sagt att jag inte äter. Åh, jag vill juh vara ifred, jag är juh inte smal-smal, än.

 

Idag ska jag sy till mitt linne, hoppas det blir fint :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits