Min lärare..

Vaknade 06.30 imorse, efter drygt 3½ timmars sömn. Jag var så trött och ville mest av allt bara ligga kvar i sängen och snarka vidare, jag gick in i duschen istället.

Hade en ny lektion idag, läraren var så söt, jag kunde knappt andas.. Hon var ganska ung, hade slarvigt uppsatt hår och världens ögon. Satt och tittade på henne hela lektionen.. så fin, allt hon sa var så bra. När hon komförbi mitt bord när vi satt och disskuterade kunde jag inte få fram ett ord.. haha. ;))

Jo jag satte mig brevid en jättetrevlig tjej, hoppas hon och jag kan bli kompisar haha. Nämen vi började ganska snabbt prata och det rullade på, hon undrade en massa om mig och var genuint intresserad av det jag sa.

Idag har jag endast ätit en varma koppen 110 kcal,  bra gjort för en gångs skull. Är så trött i huvudet och vill bara sova- efter Tru.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits