Miaäckel

Var och handlade idag. Massa lightprodukter + godis. Tryckte i mig godiset och stoppade fingrarna långt ner i halsen. Söt choklad och halvtuggade bitar kom upp. Ja det är äckligt och som tur är så gör jag det så sällan.. Med tårar i ögonen stod jag där i skogen och var helt övertygad om att någon såg mig. Utan ephedra och kaffe fungerar jag inte alls.. sover konstant. Kroppen tar väl igen sig. Ska det vara såhär i 1½ vecka till?

Önskar att jag hade sprungit tjejmilen idag, men jag är en latmask. Ska kanske dansa imorgon, gratis, gillar gratisgrejer ;))


Hittade mina favvobyxor på REA idag, blev sjukt glad. Men efter tre dagars svullande är min mage fet och rund, 25:orna var inte lika stora som de brukar :(
Ska sluta äta. Det är äckligt med mat *intala*- jag är fet och borde inte få äta alls.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits