Magen säger "nej tack" numera.

Pratade med S(exet) nu, hans bästa tjejkompis har blivit dumpad av sin pojke. Han tycker om någon annan. Förutom att förlora tron på mänskilig empati så börjar jag förlora tron på kärleken. Som den romantiker jag är så vill jag så gärna tro.. med med alla som är otrogna, som riskerar allt för fyllekåthet och dåligt engångsligg..  så jag börjar sluta tro.

 

I fredags och igår- lördag hade jag frossdagar. När jag menar fross så är det lite mindre än vad en vanlig person äter under en dag, ca 1000- 1500 kcal. Det är enormt mycket mat för mig. I fredags sprang jag på toaletten ca 5 gånger under kvällen, jag hade pluggkväll och magen spände konstant. I går spred jag ut matintaget på hela dagen, mest åt jag dock på kvällen (3-4 timmar innan sömn). Under natten vaknade jag upp ett flertal gånger av extrem magknip, jag la mig i fosterställning och kunde somna om för att vakna ett tag senare av denna magkramp. Jag ska aldrig mer äta mat. Jag skall icke äta.

 

Nämen helt seriöst så ska jag ta tre flytande-föda-dagar. De brukar få mig i balans igen, mina bäckenben har försvunnit bakom fläsket av allt svull dessa två dagar. Jag skäms.

 

Har druckit kaffe idag, middag blir varma koppen. Ska plugga idag och förbereda mig för att be om att få mina utlånade pengar tillbaka. Får ont i magen bara av att tänka på det. Jag är rätt mesig, men jag jobbar på det  ; )

 

Jo en av mina lärare diggar mig stenhårt tror jag. Jag är så grym. Stolt över att jag kan hantera så mycket, tar på mig mer, pluggar, jobbar, stora extraarbeten, ana, planering, toktränar, tänker utöver. Man kan alltid bättre, alltid prestera mer, snabbare. You can never be to smart, to rich or to thin.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits