Känns så bra, att ha så rätt ,så jag är glad, så det så.

Har beställt med ephedra nu då jag hört att det kanske ska bli olagligt. Bäst att ta det säkra före det osäkra och gardera sig. Idag är första dagen då det har gått riktigt bra utan sc, jag vaknade kring 07.30 imorse efter endast några timmars sömn. Började jobba direkt, åt visserligen ca 200kcal men gick därefter en promenad på 2½ timme. Duschade snabbt, drack kaffe, gick igenom mitt skolarbete en sista gång, renskrev även en annan skolmojs. Gick lite mer prommis och for till skolan. Skoldagen var superrolig, jag hade den mest utförliga planeringen och hade gjort mest. På en annan lektion fick jag rätta en kvinna som är mycket äldre än vad jag är och läraren frågade klassen "Köper ni det Elia säger"- ingen sa något "för det tycker jag att ni ska göra" sedan redogjorde han att jag hade rätt och den äldre kvinnan fel, och jag som typ trodde att det var en kuggfråga. Det var nog dagens seger, kändes så bra i magen och ända ut i fingerspetsarna.

Efter skolan for jag till biblioteket för att plugga, då upptäcker jag att jag har köpt fel bok. Springer till bokhandeln och köper den rätta, åh flera hundra till ingen nytta.. eller iof jag kan juh ha flera källor ;)

Åkte hem och har tittat på tv, pluggat lite mer, försökt få igång min dator, då den har kknäppat sig. Ja, en helt okej dag, med lite lite matintag. Är trött nu, ska plugga lite till, sova och upp tidigt imorgon.

Imorgon är det bara en vecka kvar utan sc. Jaaaaaa

Kommentarer:
Postat av: Sara the one and only

Hej, du verkar vara en fantastisk tjej, bortsett från dina svältproblem. Du skriver så roligt och finurligt! Jag hittade dig på bloggen för att det stod att du hade näringslära som intresse precis som jag, men du kan inte veta särskilt mycket om näringslära så som du gör mot din kropp?
Jag inser nu att jag inte kan säga så för för mig är det samma sak. Jag har läst 20 akademinska poäng näringslära och ändå proppar jag min stackars kropp full med skit. Det är alltså inte våra förnuft som styr utan något annat.
Du skrev att du faschinerades av tjocka människor och hur de fungerar, ta en titt i min blogg så får du veta lite.
Läs på mer inom näringslära så ökar nog chansen till att du ska vilja äta. Vad är vitsen med att vara smal som en sticka om du inte är lycklig?

Postat av: EE

http://obsessionwithmyself.blogg.se
NY BLOGG! KOLLA!

2006-12-15 @ 17:46:54
URL: http://obsessionwithmyself.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits