Jagad!

Nu när jag var på min långprommis hem från affären så blev jag överfallen. Där gick jag, i min vanliga ultrasnabba takt (ca 7km/timme faktiskt) och flåsade lite lagomt. Då kommer det en hemsk bebisgeting och sätter sig på min rumpa, jag- livrädd börjar springa och flaxa med mina tunga yoghurt och vinfyllda påse och råkar drämma till getingen. Jag förstår att loppet är kört och nu är Mr Geting arg på mig, så jag springer och springer och när jag känner mig någolunda trygg stannar jag upp. Getingen sitter nöjt kvar på min rumpa och börjar surra runt hela mig. Jag ser min enda utväg, jag måste döda den. När getingen sätter sig på mitt ben så klämmer jag ihop benen och mosar min rumpkompis. Nöjd över mitt oerhörda mod.

Jag tror iaf att det var en geting.


Jo, jag och Camy ska ut ikväll.. sköjelisköj! Vi ska sitta i tegnersparken- eller vad parken vid zinkensdamm heter- jag är norrlänning och bryr mig inte om sådanna triviala saker. Jag är norrlänning och kan döda en bebisgeting- det du!
Vi ska sitta där, titta på söta flickor och jag ska dricka rosévin. Jag tror att det är gott, det är juh rosa :)) Sen ska vi gå ut och titta på söta pojkar och dansa lagomt mycket. Kan det bli bättre?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits