Hemska kropp!

Åh!
Jag som var så glad för min viktminskning.. tog en massa egokort på mig nu nyss. Kameran ljuger icke och den sa att jag var miss fläbbo, "ey miss fläbbo, jag vill inte visa din kropp på min skärm" och hånskrattade mig i ansiktet.

 

 

Jag måste göra något åt min kropp, förrutom att gå ner mer i vikt. Det ser ut som att jag har fött  fyra barn, och jag är 22 år! Bad mamma kontakta en hudläkare, tror inte att hon har gjort det. Undra hur mycket det skulle kosta att ta bort ärr och bristningar? Allt ska och måste vara perfekt.

Varför ska just jag ha så jäkla bred bröstkorg? Det ser helt sjukt ut! Inga höfter och världens bål. Jag har tänkt att jag ska börja med att ta lite vitaminer and stuff så jag inte tappar håret, tänderna och får gula naglar. Vill inte heller att min metabolism ska stanna av totalt.

 

Dag 2 på mina vätskedagar har gått okej, haft världens humörsvängningar och skrikit åt de som skrikit åt mig. Sovdags. Ligger på BMI 19 ganska exakt.

7.8 Kg kvar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits