Hård dag.

Gick ut med Anna och hennes kompis igår. Åt ca 200 kcal men till det kommer vinet också, nu är det alkoholförbud för mig tills jag når 50. Alkohol är flytande socker, men ack så ljuvt. Om jag inte skulle vara en sådan aktiv ana skulle jag koncentrera mig på alkoholen haha.

 

Kom hem runt 5.30, fylleåt 3 rågrut (á 31 kcal) somnade och vaknade fyra timmar senare av solen i ögonen. Hade glömt dra ner persiennerna, fyllget. Klockan var tio, länge kvar till skolan. Snabbduschade och blev avbryten av Rysslana, "don´t you have a key?", "noo noo no key", klädde mig i träningskläder och gick ut och tog en power walk. En enda timme orkade jag med, var helt slut när jag kom hem, körde lite övningar och duschade igen.

 

På tåget till skolan såg jag en skrållan-wannabe. Blev så facinerad att jag tittade, givetvis mycket diskret. Ville fråga henne massa matfrågor, haha.

 

For till skolan, träffade Hel med pojkvän. Gick på lektion och det var faktiskt både kul och intressant, lite läskigt kändes det. Som tur är det en liten grupp, jag kanske tom vågar prata inför dem en vacker dag, när jag är smal (44kg).

For direkt till jobbet. Jobbade till 21.

Åt mindre än 200 kcal iaf, "tycker inte om pasta", äter lite miniyoghurt ist" :))

 

Träffade Jobbigastemänniskanpåjorden, hur påträngande kan man vara, det borde finnas lagar på det, kanske kan få ett besöksförbud, vad tros? När en tjej på 24 tvingar en liten tjej (3år) ,som hon aldrig träffat, att hålla handen, då är det något fel. Nu är frågan hur jag ska bli av med na (24:a-åringen givetvis ;)).

Hur kan hon inte förstå, jag kommer med askassa bortförklaringar, men hon förstår inte. Jävlas hon bara eller är hon bara jäkligt korkad.

Kan man säga att man inte vill umgås? Nääe inte jag.. jag är för snäll.

 

Ska försöka sova nu, ska upp 6.30. Helt sjukt tidigt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits