Galen helg!

Det här är nog en av de knasigaste helgerna i mitt långa 22-åriga liv.

 

I fredags fick jag världens partysug så jag gick på bolaget och ringde Camy. Hon var på :)

Vi gick till prideparken och förfestade, sedan gick vi på göta källare. Helt okej, träffade några boys, men inget för mig. En av boysen följde mig och köpte yoghurt eftersom jag hade ätit så lite under dagen så började det som dra i magen, ont och då är det dags att få något i sig. Åkte hem och somnade kring 6.

 

Vaknade kl 10.00 lördag morgon av ett samtal- Jess från frosstaden, henne har jag inte pratat med på länge, Hon var här pga pride och tyckte att jag skulle gå med henne och hennes kompisar i tåget, visst tyckte jag och drog med min Camy.. helt galet kul var det. Delade ut flaggor och så fanns det en massa fotografer som tog kort på mig, tror att det är för att jag är så femme :)

Efteråt åkte jag hem och det var meningen att jag skulle festa med Jenny och de, men hon sms:ade och sa att det nog inte skulle bli något. Men jag dushade och gjorde mig iordning iaf, för man hittar alltid någon att gå ut med- trodde jag. Bestämde med Jocke men efter att han hade dummat sig så ville jag inte. Sms:ade med Di och hon frågade om jag ville följa med hon och hennes kompisar.. klart jag ville.

Hon och jag har juh bara träffats en enda gång, genom en kompis kompis (Martin, som jag berättat om tidigare) som gillar henne (och de är nu  tillsammans). Jag och Di flirtade lite då.. typ.. svårt att förklara, men det var definitivt något mellan oss.

Iaf så träffade jag dem och jag och Di pratade om att vi är attraherade av varandra.. så gick vi på toaletten tillsammans.. Ehm, vi började kyssas och, tja.. lite mer.. shit, jag får inte börja gilla henne nu.. Efterfest hemma hos henne med hennes andra kompis och tre killar, däckade i hennes säng hihi.

 

Vaknar söndag morgon av sockerdricka i benen, Di har sina ben på mina och på min andra sida ligger hennes kompis. Vi hänger där ett tag men sen åker vi in mot stan och jag far hem. Stupar i säng efter konstant festande i två dagar + att jag ska på hemmafest på kvällen. Dötrött.

Vaknar av att Johanna ringer, "kommer du?" Upp, duscha och ut till skogen och fest. Galet rolig fest. Måste berätta mer sen, iaf så sover vi där och vaknar 15 på mån morgon. Slöar med disney chanel till 21-tiden då jag åker hem. Vilken helg! Åh, mys med Di, hmm.. tur att ingen vet att hon också är bi, eller vad jag nu är, har juh aldrig haft en tjej så..

 

Har inte ätit idag :D Yeh


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits