För stor för mitt bästa

Ibland, i svaga stunder som nu..vill jag bli frisk. Ska jag hålla på såhär hela livet eller? Vad kommer mina flickor (framtida barn) få för självbild om deras mamma håller på som jag gör? Äh, det är så sällan jag får de här tankarna nu mera.. går över lika fort igen.

Det stinker av jordnötssmör här, ja min 3:e vätskedag blev fross.. frångick inte temat iaf. Fy fan vad äcklig jag är.. tog bilder på mig själv imorse med digi-cam. Bilden ljuger inte juh! Provade kläder och jag var ful och fet i allt. Fastän jag typ aldrig vägt såhär lite har jag aldrig kännt mig så gigantisk. Jag vågade knappt åka in till stan idag, trodde att alla skulle se mina love handles och var tvungen att ta på mig en stoor tröja.

Provade byxor, alla 25:or (diesel givetvis) jag provade var för stora, provade ett par 24:or och de var fina, synd bara att jag inte har några pengar och att jag är för fet för mitt bästa.

Jo, töntade mig med Per på msn, haha.. Rätt söt ändå. Ska inte ut till helgen iaf, nästa kanske- om jag väger 50!

Nu ska jag plugga som en duktig pro-ana

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits