Ana tar över mig


Jag tror inte att det finns en enda svensk blogg som inte skrivit om Ebba von Sydow (och nu hör jag till den kategorin). Det är inte så svårt att se att Ebba har fått ett antal kopior här på blogg, som likt Ebba själv är modegalna stilikoner. Men det stör mig faktiskt inte, känner dessa tjejer i Ebbas skuggålder (17-22) för att skriva om höstens färger, den rätta längden på jeans och alla heta visningar i Milano, ja då får de väl göra det.


Det jag stör mig mer på är alla som skriver om att det är jobbigt med både Ebba och kopior. Jag tycker att det är jobbigt att läsa om att det är jobbigt att läsa om. Sluta klaga!


Det luktar fortfarande jordnötssmör.
Magen kurrar ogillande, jag kan inte bajsa längre heller.
Kaffe gör inget för mig numera.
Jag är helt tom, känner inget.

Pratade med S(exet) ikväll, jag orkade egentligen inte, jag har blivit så ruggigt osocial på sistione, försöker lura mig själv med att tröstande säga "det är mycket i skolan och på jobbet". Både jag och Ana vet att det är för att hon tar över mig. Tänker knappt längre på personer i mitt liv, jag tar avstånd, vill inte festa, inte träffas. Jag vill plugga, jobba och vara ensam.

Jag kan inte ha det såhär. Jag är tragisk..

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar med Ebba-grejen... Jag har dock kommit på hur lycklig jag blir av att skriva av mig om det jag älskar. Även om det möjligtvis är bara jag som har ett leende varje gång jag ser min blogg.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits